22 Temmuz 2012 Pazar

Tanıtım Yapma :)

Herkez cerenxx2 üyeliğimin tanıtımının nasıl yapıldığını öğrenmek isteyen arkadaşlarımız var :) Aslında çok basit :)) Umarım size yardımcı olurum ...

* Arka planı siyah yapmak istiyorsanız benim tanıtımımdan yapalım :) Şimdi ben yeni bir üyelik açtım :) Sonra da tekrar bir stardoll sayfası açıyoruz .. İlk açtığımıza tanıtımı düzenleye tıklıyoruz :)
*ARKADASLAR  SIMDI  YENİ AÇTIĞIMIZ ÜYELIKTEN 2 SAYFA ACTIK BİRİNCİSİYLE TANITIMI DÜZENLEYE TIKLDIK 2. SI ILE DE AYNI HESAPTAN CERENXX2 HESABINI ZIYARET ETTIK ...





* Arkadaşlar cerenxx2 hesabındayız yazıları resimde gördüğünüz gibi sol fare ile yazıları seçiyoruz sonra o yazıyı ( tanıtımı düzenle yaptığımız hesaba doğru sürüklüyoruz :)



ARKADAŞLAR ANLATMAK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPTIM :)) BAZI HESAPLAR DA VAR TABİ ARKA PLANI MAVİ TURUNCU PEMBE RENKLİ İSTERSENİZ DE ANLATTIĞIM GİBİ YAPIYORSUNUZ  :) ♥


CERENXX2












1 yorum: